Snežno-zimska logika

Najvažnija aktivnost svakog deteta jeste igra i u njoj ono provede najveći deo svog dana. U predškolskom periodu igru zamenjuje ozbiljan rad, a pažnja deteta se preusmerava na radne aktivnosti i produžava do dužine trajanja jednog školskog časa. Kako se kod deteta ne bi stvorio otpor prema učenju preporučljivo je napraviti korak izmedju igre i učenja i, pri tom, ih usko povezati.
Predškolski period koji obuhvata uzrast od 4 godine do polaska u školu ostavlja dovoljno prostora da se igra organizuje kao aktivnost kroz koju se uči. Dete je i dalje glavni akter i osnovni činilac sopstvenog razvoja, pa ga je tako potrebno i pozicionirati. Preuzimanjem aktivne uloge dete prihvata ozbiljne zadatke i produktivno razmišlja o mogućim rešenjima koristeći dotadašnje i stvarajući novo iskustvo. Pokrenut sopstvenom željom za istraživanjem dete traga, povezuje postojeća, gradi nova znanja i postaje stvaralac sopstvenog razvoja.
Materijali koji slede prilagodjeni su deci predškolskog uzrastra i usmereni su na pronalaženje ispravnih puteva, delova celine i povezivanje objekata sa istim detaljima. Osnovni cilj im je da kroz igru jačaju koncentraciju, mišljenje, pažnju i usmeravaju na pronalaženje rešenja. Pozovite dete da prolazeći mističnim putevima, a koristeći sopstvene veštine dodje do rešenja. Podstičite ga da zadatak reši do kraja i oseti zadovoljstvo zbog ostvarenog uspeha.
lavirint 3 lavirint 2 lavirint 4 lavirint dopuni poveži poveži zima

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s