Zimsko-snežna logika

Misaone, logičke igre ili mozgalice različiti su nazivi za aktivnosti koje pokreću dečje razmišljanje. Od privlačnosti njihovog imena, šarolikih boja i dezena zavisi da li će ih dete prihvatiti i zdušno se potruditi da ih reši. Pored toga, od izuzetnog je značaja način na koji se detetu nudi materijal. Stavljanje na sto u nadi da će dete poželeti da ga uzme ili teranje da reši ono što mu odrasli zadaju je, očigledno, neispravno. Medjutim, pozivanje na zabavnu aktivnost koja traži posebne veštine koje samo dete ima, mogao bi biti dobar način da se započne rad. U svakom slučaju, odrasli najbolje poznaju svoje dete i „žicu“ kojom mogu da ga zainteresuju da pokaže šta zna.
Po završetku radne aktivnosti umesto darivanja bolje je dete pohvaliti za uspešno izvršen zadatak jer je pohvala od strane onih koje dete najviše voli najveća nagrada. Takodje, podrška roditelja tokom procesa rada i po završetku smatra se najsnažnijim motivatorom i veoma važnim činiocem gradjenja samopoštovanja.
Logičko-radni materijali koje predlažem pokrenuće dete na igru i učenje na zabavan način, ali funkcija im je i da podstaknu dete na ispitivanje i snalaženje u nepoznatim situacijama, shvatanje odnosa, redosleda i pronalaženje originalnih rešenja. Jednostavnost zadatak ne zahteva posebne pripreme, ali nalaže primenu u kućnim uslovima uz obaveznu zabavu sa decom🙂.
Zadatak: povezati objekte sa odgovarajućom senkom.
senke zima senke zima 2 senke zima 1

Zadatak: nastavi niz na osnovu započetkog šablona.

logika zima
logika zima 3 logika zima 1

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s