Pronadji broj pod snegom

Upoznavanje predškolaca sa brojevima preporučljivo je ostvariti kroz njima najbližu i najzastupljeniju aktivnost, igru. Jedna od zabavnih igra zasnovanih na pronalaženju i prebrojavanju objekata zove se „Ja špijun“. Igrati se može na dva načina. U prvoj varijanti je zadatak da se pronadje, prebroji i napiše u odgovarajuće polje koliko se zadatih predmeta krije na slici. Druga varijanta igre se sastoji u tome da se pronadje odredjen broj zadatog predmeta npr.  9 pahuljica.
ja špijun 2
ja špijun1
Učenje redosleda brojeva može se povezivati sa razvojem fine motorike kroz vežbu u kojoj se iseku označeni brojevi i lepe na mesto koje im pripada.
brojevi nastavi niz
Istraživački duh deteta i spontano učenje spakovani u jedno pokreću najprirodniji oblik učenja,  učenje kroz igru. Bilo da se radi o brojevima, slovima ili poznavanju sveta oko nas, sadržaj predstavljen na deci prijemčiv način je metod kojim dobijate zadovoljno dete, motivisano da ulaže u svoj razvoj i da se takmiči sa samim sobom. Uloganjem u dete kroz izgradnju motivacije za otkrivanje, učenje i stvaranje radnih navika u predškolskom periodu utire se put razvoju samostalnosti koji je preko potreban savremenom detetu u školskom periodu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s