Kako od kazne napraviti igru

Veoma kreativna ideja kako neprihvatljivo ponašanje preusmeriti u pozitivno razvojno ponašanje.

Riznica zlatnih ideja

“Mnogi roditelji reaguju na loše ponašanje svoje dece tako što im oduzimaju igračke, uskraćuju im druženja i šalju u ćošak. Ali, za decu jake volje, kakav sam bio ja, nijedna od ovih metoda nije delovala.” priča Rini Vilijems u autorskom tekstu objavljenom u Vašington Postu.
Kao i mnoga deca sa sindromom nedostatka pažnje, Vilijems je bio dete koje je nestašluke pravilo iz dosade i bilo mu je potrebno da bude zaokupljen nečim. “Srećom, moj otac je to rano shvatio i razvio je svoj disciplinski sistem koji je odmah dao rezutate i dugoročno mi doneo dobrobit” piše on.
Pošto mu je otac bio visoko stručni vojni veteran i hirug, njegovo iskustvo iz Specijalnih jedinica pomoglo mu je da upotrebi neke neuobičajene taktike u vaspitanju.
“Nisam baš bio srećan što sam jedini petogodišnjak u kraju koji je imao inspekcije sobe i koji je morao da sve svoje igračke složi pod konac pre…

View original post 249 more words

Leave a Reply

