Vicevi za decu

Kada oko četvrte godine deca otkriju viceve zabava počinje.

Kaže ćevap sarmi: “U ala si smotana”.

Igrali mravi i slonovi fudbal. Pošto je zakasnio, jedan mrav zadihan ulete na teren i upita sudiju: “Koji su moji?”

Šetaju mrav i slon džunglom tek će mrav: „Kako tutnji kad mi hodamo”.

Zašto banana ide kod doktora? Zato što joj se ljušti koža.

Idu dva balona pustinjom. Jedan od njih reče: “Pazi, kaktussssssssssssss!”, a drugi: „ Šta kažeššššššššššš?“

Zašto se slon ne igra na računaru? Zato što se plaši miša.

Šta je prezime? Jesen.

Šta rade pilići u kafanu? ”Piju,piju”

Kako slon silazi sa drveta? Stane na list i čeka jesen.

Idu dva mrava, sretnu slona i jedan kaže: „Ti ga drži, a ja ću da ga tučem.“

Šta je to malo crno leti i čuje se zzzzzzzzzzb,zzzzzzzzzzb. Muva koja leti unazad!

Mali komarac se vraća kući nakon svog prvog leta.
„I kako je bilo sine? ” pita ga mama.
„Super! Svi su mi tapšali.”

Dolazi sin sav srećan iz škole i otac ga pita šta je tako srećan.
“Danas sam jedini odgovorio na učiteljicino pitanje.”
“Bravo sine, a koje je pitanje bilo?”
“Ko je razbio PROZOR?”

Voze se Mujo i Haso u kamionu odjednom Haso povika:
„Mujo kriviiinaaa zaviijajjjj”
„Aaaauuuuuu!!!“  poče Mujo. (ovaj vic mi je pričala moja baka)

Perica:” Mama, znaš kako se uvek brineš da ću polomiti tvoje omiljene šoljice?”
Mama: “Znam Perice.”
Perica: “E pa, ne moraš više da brineš.”

Koje viceve pričaju Vaša deca?

Leave a Reply

