Facebook stranica „Ja znam“

Pokrenuta velikom idejom Žan Žaka Rusoa „Vaspitanje je posao u kome moramo znati kako da trošimo vreme da ga ne bismo izgubili“, a sa ciljem neposrednog informisanja o vaspitanju i celokupnom razvoju dece nastala je facebook stranica „Ja znam“. Stranica je namenjena roditeljima i svima koji utiču na decu, a raspoloženi su da obogate svoja znanja i prihvate pozitivne promene u svom i razvoju dece.

„Ja znam“ prati period najintenzivnijeg razvoja detinjstva i upoznaje nas sa:

  • zanimljivim idejama koje roditelji, rodjaci i stručna lica koriste u svakodnevnom životu i vaspitanju;
  • najnovijim otkrićima i značajnim činjenicama o dečjem razvoju;
  • domišljatim vaspitno-obrazovnim procesima i postupcima;
  • nedoumicama koje muče novopečene i roditelje sa dužim stažom;
  • i svemu onome što utiče na razvoj dece.

Posetite nas i pratite na https://www.facebook.com/pages/Ja-znam-a-ono-%C5%A1to-ne-znam-nau%C4%8Di%C4%87u/1439838886267415?ref_type=bookmark

Sigurna sam da ćete pronaći nešto za sebe!

Leave a Reply

